jueves, 23 de octubre de 2008

No tots compartim les mateixes il.lusions


Aquest matí quan he entrat al metro he preferit quedar-me de peu perquè volia observar tota aquella gent, aquella gent tan diferent uns dels altres, aquella gent amb pensaments tan diversos.

Els mirava i pensava: aquest home de classe mitja-alta amb caràcter empresari sabrà realment el què és la publicitat?, aquesta dona d'origen musulmà sabrà que la publicitat no només gira entorn als anuncis de la televisió?, aquest nen petit mig adormit voldrà estudiar el mateix que jo per aprendre i dedicar-se a aquest món tan extens i fantàstic?, etc.

Són tantes i tantes preguntes, preguntes en les quals no obtinc respostes però, sens dubte m'agraderia que em responguéssin.

S'em fa molt difícil pensar que hi hagi tanta gent que no sàpiga res de res de la publicitat,que mai haguin tingut la preocupació i motivació per poder aprendre tot el que envolta a aquest món tan fascinant.

M'agraderia que tothom per poc que fos tinguessin interés pel que em fascina a mi, aquest món tan extens i tan meravellós i, de ben segur, el que em dóna il.lusió e intercanvi d'idees cada dia.

No hay comentarios: