miércoles, 22 de octubre de 2008

No és simplement un anunci

Simplement un anunci, un spot, ...?

El primer cop que vaig veure aquest anunci va ser en la prova d'accés de la universitat, el professor Miquel Altarriba ens el va posar perquè l'analitzèsim. Desde aquell moment vaig començar a entendre el que realment era la publicitat. Va ser llavors que em va començar a entusiasmar tot aquest món.

Aquest anunci representa les mines antipersona e indirectament llença un missatge d'apadrinament i de donació de diners.

Independentment el que l'anunci vol transmetre, a mi, personalment, em va fer reflexionar més enllà, em va fer pensar en coses que mai m'havia parat a fer-ho. És un anunci que em va donar molt de què pensar.

És per això, que el volia comentar i compartir-lo amb vosaltres.

Per mi, és un anunci realment increïble, amb una producció fantàstica i amb una persuasió molt intensa.

Espero que us transmeti el mateix que a mi, perquè sens dubte, em va canviar la forma de veure les coses i em va ajudar a entendre aquest món que tan m'estimo, la publicitat.

http://www.youtube.com/watch?v=pOAoc6mdPMw

4 comentarios:

Bea dijo...

M'agrada! crec que és un anunci ml contundent, q ens transmet ml b el concepte xro sense caure en el "sentimentalismo fácil".

Mirant el teu he trobat aquest de la Creu Roja, en el mateix àmbit de la solidaritat, q crec q es macu i ml positiu.

http://es.youtube.com/watch?v=cqLtgIcLCVs&NR=1

;)

l dijo...

A mí no para de ponerme los pelos de punta con el sonido de la explosión. Creo que es una manera increible de hacer reflexionar a las personas sobre lo que realmente pasa sin ser demasiado explícitos ni poner imágenes "gore".
El curso pasado trabajé mucho el mundo de las minas antipersonas. Realmente os invito a que os toméis un tiempo y lo mireis un poco porque a parte de mutilar brazos, piernas, orejas... mutilan familias enteras, poblaciones...
Sólo cuesta 3€ fabricar una mientra que desacerte de esa cosa de tan solo 3 euros cuesta entre 750 y 1000€.
Entre otras cosas, también me gustaría que supierais que el gobierno español está dentro de un tratado que prohibe las minas,pero ¿SABES SI CUMPLE CON LO QUE FIRMÓ?

hasta mañana.
(me gustan tus reflexiones)

Raquel dijo...

Aquest anunci transmet molt bé el concepte de les mines. I el que ha deixat la Bea també deixa molt clar què és la creu roja.

Wake. dijo...

Estic molt orgullós de haber creat el anunci anti-mines, el anunci de la meningitis i el video "cabeza" que podeu veure al youtube "publicitarios implicados". Son 3 peces molt especials, molt dificils, que sempre estic disposat a ensenyar i que es van fer en un clima emocional i d'equip fantàstic.